I miss you so much it hurts sometimes

Back in business, efter en supersemester på Teneriffa. känns som att jag malt detta på min egen blogg ett tag, så detta blir det sista (förutom bildinlägget som jag lovat). snart kommer badhatharry att få ett nytt, sommarfräscht utseende! håll tillgodo :)

iaf, idag var jag förbi en sväng då i lägenheten (obviously, eftersom det bara bloggas på den här bloggen I lägenheten) efter att ha sett Fast and furious på bio. eller, som det låter när jag säger det; faest annd fjööriöös. vet inte varför det blir så, men det låter ganska töntigt.

förväntade mig att ett smärre bombnedslag skulle möta mig när jag kom in, (inte för att just Amanda är så, utan båda av oss) men icket. fylld kyl, synligt trä på köksbordet. allt under kontroll helt enkelt.

hem till Lögdeå igen, och tillbaka på Söndag = lagom till skolstart, hö hö

detta var, indeed, den mest spelade låten på väg till, och tillbaka från, Stockholm:
(lite som när vi för många år sedan for till Vilhelmina och var helt insnöade på Markoolio. det var repeat på "Sommar och sol" ( ni vet, "sommar och sol vi har kort tajt kjol, och vi vill ha dig, Markoolio)

här finns låten, som mystiskt nog inte funkar att lägga in

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0