a love struck romeo, sing the streets of serenade

att göra jensine avundsjuk på mig här hemma är mer eller mindre mitt mål, det är ju normalt tvärtom men jag tänker trotsa. så att hon där några hundra mil bort ska längta hem.

för gissa vem som fick hem australia igår? max en gissning.
sen så är lägenheten i toppskick, likaså min cykel. och gällande cykeln så vet jag av erfarenhet att holmgren blev väldigt intresserad nu. jag hörde till och med en cykel idag som lät värre än min och jag hittar inte på nu. anledningen till att cykeln mår så pass bra är att den inte använts. nej, jag har kört till skolan. slå mig inte men jag försov mig två dagar och den tredje hade jag kommit försent annars (ännu mer). men nu lämnar jag pilgatan tomt och beger mig mot hemavan.
bli inte rädd när du återvänder om det står ett hus i lägenheten, det är bara mitt projektarbete.

från titanic till romeo och julia, se och gråt


Kommentarer
Postat av: hon som inte grater om dagarna

haha, din lilla fuling! hade jag varit dar hade jag slagit dig for att du inte tagit dig upp!



och det dar med cykeln ar bara myth, alltihop.



Australia, hur? var? nar? tradera?

2009-04-09 @ 17:21:11
URL: http://livetenligtpilgatanfyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0