it's a secret no one knows

så här pass bra är då i alla fall jag på att ta hand om mig själv medan fröken jensine jobbar på brännan:

mjölken har gått ut, men ändå står den på sin vanliga plats.
den enda maten som finns är, hör på variationen: hamburgare, korv, hamburgare, korv och äckelkebab. fast popcornen smakar faktiskt bra märkte jag, trots sin ålder på två veckor. jättebra! där täckte jag tallriksmodellen.

nej det blir till att söka hjälp. lägger förmodligen ut en finfin kontaktannons, har alltid lyckats roa mig över sånna. det jag söker är alltså någon: som kan laga vettig mat (kan man laga god så är det såklart en merit), kan diska (för här har vi banne mig ingen diskmaskin), kan städa och tvätta. inte alltför höga krav tycker då jag, kanske att den här stämmer in:

"HEJ...ÄR EN LÅNG "KILLE"MED YTTRE O INNRE STIL,KLÄR MEJ MEDVETET,LÄTTSAM;SOCIAL,SNÄLL;BARNKÄR,GILLAR ATT RESA,BÅDE INOM O UTOM SVERIGE.INREDA HEMMET;"

ett hett tips, blunda för dom i publiken med inlevelse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0