leende rödsprängda ögon

jag kan meddela att det inte bara är i teneriffa som man flagnar, nej nyhemkommen med en finfin fjällbränna som kallas duga har såklart min näsa börjat flagna. ja en del straffar gud direkt. för dom ovetandes kan jag berätta att en fjällbränna är en sån man bara får i ansiktet eftersom det är allt man visar, och det tar på som bara den kan jag lova. tänk färgen på en kokad kräfta. tänk sen samma färg fast i ansiktet. sen har jag känsliga ögon så tänk nu också den färgen på ögonvitorna. matcha sen med en röd anorak och där har ni mig i ett litet nötskal.
imorgon behöver jag alltså inte anstränga mig för att skrämma barnen på leos. yes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0