we've got a thing, and it's called radar love

Vet inte riktigt vad som bör skrivas på den här bloggen längre, vars bäst före-datum gick ut, enligt mätaren till höger, för 6 dagar sedan. Jag vill inte riktigt acceptera det, vill inte avsluta det hela. Håller nu som bäst på att packa ihop mina saker hemma i Lögd för att dels flytta upp på övervåningen så att Ludvig efterlängtat kan få mitt perfekt belägna rum (vilket känns motigt, men berättigat) , och dels för att flytta till Historiegränd 12 A. Flytten till Historiegränd känns ganska bitterljuv, det är såklart skönt att veta att man har boende, men riktigt jobbigt att veta att det aldrig kommer vara samma sak som med Pilgatan - av alla tänkbara anledningar. Det enda positiva jag kan komma på just nu är att jag får inreda precis som jag vill, i pastelliga kräkfärger, vars färgskala endast jag verkar uppskatta. ton i ton, ja tack. Men påskhönan fylld med oätligt godis, som jag inte-för-allt-smör-i-småland skulle ta dit, den hade en viss charm på Pilis.

Mandutt, kom och bo på historiegränd! - för tillsammans är man inte mindre pinsam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0