19 snart 90

ingen fara folket, rullatorn är redan framtagen. rynkor nästa.

for på universitetet för att kolla in livet alla förutom jag kommer leva efter studenten, roligt tyckte jag och lämnade min kära inneboende ensammen på stora farliga universitetet. stackarn, jag hoppas hon lyckas undvika att dras med i någon sekt.
hon som förövrigt klagade över sin morgonfrisyr imorse, var det kanske två hårstrån som låg fel? möjligtvis tre. jag kan lova att min morgonfrisyr slår allas med hästlängder. till och med dessa. jag känner faktiskt med han till höger, vad har vi gjort för att förtjäna detta?


Kommentarer
Postat av: ulle

men jag då, 20 snart 200!!

nä men allvarligt, alla blir vi gamla men dt gäller att bli gammal med stil. bilden till höger är ju ett bra exempel dårå. sträva efter dt så löser sig allt ska du se. haha, not

2009-03-28 @ 17:38:09
URL: http://www.myspace.com/ulrikasodergard
Postat av: ulle

men jag då, 20 snart 200!!

nä men allvarligt, alla blir vi gamla men dt gäller att bli gammal med stil. bilden till höger är ju ett bra exempel dårå. sträva efter dt så löser sig allt ska du se. haha, not

2009-03-29 @ 18:50:06
URL: http://www.myspace.com/ulrikasodergard

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0