Av längtan till dig

Amandaaaa, kom hem...vi börjar om igen!

skyndat långsamt har verkligen denna dag gjort, och jag har varit effektiv och nedstökande på Pilgatan fyra - solo. ikväll kommer min favorit, som hon självutnämnt sig till.

iaf, här är info till dig Amanda:

jag har skaffat en ny hobby. jajjemen, jag sår blommor i vårat fönster! planteringen var mödosam, och det syns bruna, jordiga spår lite varstans. men oj, oj, det kommer bli vackert :)



sedan har jag dessa åt dig och mig:



nu får vi bara slåss om vem som får ha den här outfiten:


Kommentarer
Postat av: Anonym

OH my god for the dress! :O bär nån av er den där så väljer jag solklart ikea före studentskivan ;P skämmes /rebecka

2009-05-06 @ 16:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0