snälla snälla

eftersom att jensine så fint tillkännagav familjelyckan så kan jag inte mer än hoppas på att vi blir utmärkta föräldrar. jag känner att min sprillans nya kärlek, datorn, blir smått underskattad. men nu sitter vi här jensine och jag mittemot varandra med varsin dator, vi har till och med kommit överens om att all kommunikation hädanefter ska gå genom datorn.

men nog blev den född för tidigt, för nu är fel tidpunkt för tidsfördriv

1 dag till nkprov

4 dagar till eng cae writing

5 dagar till eng cae writing

5 dagar till bolagsstämma

7 dagar tills pa100 ska vara klart

11 dagar till eng cae english in use

12 dagar till eng cae english in use

13 dagar tills pa100rapporten

18 dagar till eng cae listening

18/21 dagar till samhällsredovisning

19 dagar till eng cae speaking

28 dagar tills balklänningen ska va gjord

34 dagar tills studentklänningen ska va gjord


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0