maybe we ain't that young anymore



hola mandutt! för att förkorta, eller förlänga, din vistelse i mer civilicerade trakter psykiskt så tänker jag nu bjuda på en DAGLIG DOS nostalgi. det börjar nu, med mastodontinlägget som jag lovat dig :)

dagens nostalgibild:
(jag har en hel del av dem i gömmorna)




och, som grädde på moset, bara för att det är första inlägget, ska du få en utmaning av mig. jag har ju som du vet inte vistats mycket i hufvudstaden, men detta har jag upplevt. för varje bildbevis på att du också upplevt detta kan du vänta en present på posten.


Kommentarer
Postat av: inte det namnet jensine!

vilka beautyqueens!

speciellt som barn, grodan och ja.. vad liknade du nu igen?

2009-10-20 @ 01:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0