så gömmer också du en hemlighet

Kände att det va dags för mig att skriva nu. Bara för att du just i detta nu befinner dig i varma sköna vackra Barcelona. Hoppas du dricker gott, gott som i detta fall menas med citronöl och inte nå hilma sangria inte.
Hoppas du träffar våran glittriga hattman och hoppas du slipper hattman nummer två.
I normala fall (pilgatanfall 09) hade jag gjort allt för att få dig att bli avis på mig här hemma, men näe den här gången tänker jag inte ljuga ihop nått om att jag inte är avis för det är jag. Här är det snuvit och halsont och regn sen flera dar, bussarna går inte att komma i tid till och att va genomblöt likt en surhund blir man ju inte gladare av. Men vet du vad, när du kommer hem kommer jag va ägare till nått blått skinande, det du!


Ps. Den dagen jag skaffar en riktigt egen lägenhet "lovar" jag att båda dom där bilderna kommer få varsin hedersplats där.

Ps igen. Nu är jag även stolt ägare till Rädda Willy 1+2 som jag vet att du så myckejättegärna vill se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0