Hola bandola, titta under kjola

kolla, jag bloggar! nu när jag minns lösenordet känner jag mig som en trotsig fjortonåring när jag loggar in, världens sämsta lösen? och har du sett förresten att vi för ett tag sedan hade så mycket som 7 unika besökare?? vilka?? jag hoppas att det är du som checkat in från 7 olika datorer. känns skumt att folk läser våran högst nedlagda blogg..
jamen spanien då, detta förbannade spanien (less). här har vädergudarna verkligen PMS, ena dagen strålande sol med 20 grader, den nästa spöregn och 14 grader. största problemet här är inte kylan, särskilt varma kläder behövs inte, men regnet. GLÖM FÖR GUDS SKULL INTE REGNJACKAN! och ta med några bra skor/eventuellt många, för det tar lång tid för saker att torka här nere. annars rekomenderar jag solbrillor vissa dagar (och jag vet att du har ett par nästan oanvända, skandal!)
godiset ser bra ut hörredu, och du behöver inte fylla något mer. det känns som att gotta är basfödan här nere. jag tog med mig en del från Sverige,och nyss fylldes lagret på av familjen, och nu kommer det mera. perfekt!
jag hoppas att du sitter flera timmar varje dag och funderar ut vad du vill göra här nere, för det har inte jag gjort hittills. annars blir det den varnliga turistrundan + en massa shopping såklart! jag har handlar pyttelite hittills, det rycker i shoppingnerven!!
och just det, jag skickar ett sms om det skulle vara så att du får ta med dig ett par skor. dom hämtas ut i Normaling idag, får se hur det går med saken..
och just det 2, det allra viktigaste!: min hyresvärd verkar lite knepig när det gäller mer besök, jag har försökt muta henne med mer hyra för att du ska få bo här. har inte fått något svar än, men i värsta fall (eller bästa fall) verkar det som att vi måste hitta ett hostal till dig. fördelen är att du då kan bo i centrum, och inte i den här hålan som jag spenderar min tid i. jag hör av mig så fort jag vet, men du kan ju börja kika runt så gör jag det också - din spanska verkar ju riktigt bra!
annars, hasta luego!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0