Korrerapport och PS

Hemma från Roma tycker jag banne mig att det är på tiden att det börjar hända nått här.
Så från och med.. låt oss säga imorgon kommer den här bloggen uppdateras med mer eller mindre jämna mellanrum. Mellanrum som beror på att denna blogg hädanefter (i väntan nytänkande och engagemang) kommer publicera färska nyheter. V.I.N så att säga. (Very important news). I Rom gick jag under namnet Madame Forsberg (som uttalas med knacklig italiensk brytning)  men väl hemma känner jag att ett "korrespondent" faller sig ganska naturligt i nuläget med tanke på det kommande nyhetsflödet, så inofficiellt: kalla mig gärna för C. Madame Forsberg. Där C alltså står för correspondent.
Tro mig allt kommer falla på plats inom sinom tid, eller enligt mina förhoppningar redan imorgon.


PS DU vet du vad som just slog mig, pilis dagar är ju räknade.. HUR SKA DET GÅ MED PILISBLOGGEN?! Har den sett slutet?? Kan den återuppstå två gånger? Ska vi behålla hoppet om att någon av oss någon dag i framtiden kommer bo på pilgatan igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0